Fraktpolicy

Fraktkostnader och leveransalternativ

Vi är glada att meddela att vi nu erbjuder gratis frakt som en del av vår kampanj. Nedan är de tillgängliga leveransalternativen och deras priser:

  • Gratis spårad frakt: Gratis

    • Förväntad leveranstid: 9-13 dagar
  • Försäkrad expressfrakt: kr 50.00 SEK

    • Förväntad leveranstid: 7-9 dagar

Beställningar skickas inte eller levereras på helger eller helgdagar. Om vi upplever en hög volym av beställningar kan leveranser försenas med några dagar. Vänligen tillåt ytterligare dagar i transit för leverans. Om det kommer att bli en betydande försening i leveransen av din beställning kommer vi att kontakta dig via e-post.

Spårning

Vi skickar spårningsnumret till din e-post eller SMS när varorna har skickats från vårt lager.

När beställningen skickas, vänligen tillåt 24-48 timmar för spårningsnumret att uppdateras fullt ut i postsystemet. Vänligen notera att din beställning faktiskt är på väg och att det inte är någon försening av paketet, endast spårningsnumrets status. Efter denna period kan du spåra din beställning på ditt lands postwebbplats eller spåra här.

Fel adress

Det är köparens ansvar att säkerställa att den angivna leveransadressen är korrekt. Vi gör vårt bästa för att påskynda behandlings- och leveranstider, så om din beställning inte har skickats, vänligen kontakta oss för att hjälpa dig ändra leveransadressen före kl. 12 samma dag.

I tidigare transaktioner har vi stött på många bedrägliga transaktioner och bedömts som förlorare av betalningsgatewayen. Om vi hjälper dig att ändra leveransadressen efter att transaktionen är slutförd är vi inte längre skyddade, så vi kan inte hjälpa dig att ändra adressen som skiljer sig från beställningen. Om du bara skrev fel på några bokstäver. Tack för din förståelse.

Förlorat / Stulet / Skadat paket

Vi är inte ansvariga för produkter som skadas eller förloras under leverans. Om din spårningsinformation säger att ditt paket levererades till din adress och du inte har fått det, vänligen rapportera detta till din transportör. Om du fick din beställning skadad, vänligen kontakta transportören för att göra en anmälan. Vänligen spara allt förpackningsmaterial och skadade varor innan du gör en anmälan.

Tull, avgifter och skatter

Vi är inte ansvariga för tullar och skatter som tillämpas på din beställning. Alla avgifter som åläggs under eller efter leverans är kundens ansvar (tullar, skatter, etc.).

Om du har ytterligare frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst på service@viktoriashop.se